Επίσκεψη του Συλλόγου Ρομποτικής Δράμας ROBOTEC
Στις 2 Φεβρουαρίου 2024, ο σύλλογος ρομποτικής “ROBOTEC” επισκέφτηκε το σχολείο μας για να ενημερώσει και να να κάνει τους μαθητές να αντιληφθούν την εκπαιδευτική αξία της ρομποτικής και στη συνέχεια, μπήκαν σε ομάδες για να δημιουργήσουν τα ρομποτικά οχήματα και να τα δώσουν συγκεκριμένες εντολές. Οι μαθητές μας, επίσης, βίωσαν μια ευχάριστη έκπληξη από τα μέλη του συλλόγου, Σοφία Χαραλαμπίδου και Στέλλα Μελελτζίδου, όταν παρουσίασαν το έξυπνο ρομπότ που έκανε ανθρώπινες κινήσεις μέσα από συγκεκριμένες εντολές.



